ma ugy van hogy jo is es nem is

 2010.05.29. 15:47

ma jo volt.bibinel aludtam es sokat hulyulttunk pizsomaba futtunk az uton.kerestuk a telefonjat ami kiderult,hogy a szobaba van az agy alatt:))...de ma mar megint kiborultam!..a baratnom visszafogatta a  pasijat...de en elfogadom mert latom a baratnomon hogy boldog!..es ez mindent meger:)...de vegul is egszer rajovunk,hogy az elet olyan rovid...jol kell erezzuk magunkat

https://www.youtube.com/watch?v=59M35XK_bhU

es ha masok befojasolnak minket  olyan szerencsetlenek leszunk..en mar csak tudom..engem mostmar apszalute nem bant hogy masok mit mondanak..akar az asztfalton megyek ciponelkul az utkozepen a szabad eg alatt teliholdkor az eggyik legjobb baratnommel..ha ugy oltozok mint egy fiu mert nekem az a kenyelmes...engem nem erdekel!...magamnak kellene megfeleljek hogy masok is elfogadjanak olyannak amien vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://4a5kf.blog.hu/api/trackback/id/tr602040476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úú 2010.05.30. 22:59:48

ó lávcsíí:x
mzitláb teliholdkor.kacajunk.essünk le az áágyból.szalai ééva.utazzunk el angliáába.csak 2 perc <3
süti beállítások módosítása