elet?

 2010.05.30. 22:50

ma azon gondolkodtam el ,hogy egyaltalan elet amit mi elunk?..nem cisnalunk semmit minden nap felkelunk elmegyunk a suliba  vegig kinozzuk magunkat az orakon de van mikor elhulyeskedjuk.hazamenyunk s egesz nap nem csinalunk semmit.ez megismetlodik ujra es ujra.nem csinalunk semmi izgiset.ha van esely ra hogy vlaami  izgalmas tortenjen velunk inkabb kimaradunk belole mert felunk.egyszeruen nem elunk!...nekem ebbol elegemvan..nem kell hogy ilyen unalmas legyen az elet..ezert is kezdtem el ezt a blogot..hatha meg rajtam kivul rajon valaki hogy  eddig hulyek voltunk mert kene tovabbra is aozk legyunk?.en akarok valamit csinalni ujj dolgokba kezdeni amihez apszalut nincs semmi kozom..vagy uj dolgokat kiprobalni.."annyi minden volt amire nem jutott idonk"..a volt slimba 6 evet jartam es megsem volt eleg ido..es a legjobb baratnoimmel most jottunk ra hogy annyira elpazaroltunk azt a 6 evet...mert nem csinaltunk semmit..s most viszont csinalnank de nem lehet..mert mar vege..eljottem onnan..annyi minden szeretnek meg megprobalni...gordezkazni..meg akarok tanulni motorozni...szeretnek utazgatni..szeretnek egy egessz ejelt egyuttolteni a baratnoimmel  a varosban..szeretnek elni!

A bejegyzés trackback címe:

https://4a5kf.blog.hu/api/trackback/id/tr472043570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úú 2010.05.31. 09:04:11

igen.ezigaz.:)
pörgesd fel az életed:D
süti beállítások módosítása